pondělí 27. června 2016

Procházka v dešti

 
  Dneska jsme se s Julii vydali do lesa, který máme kousek od domu.

  Nerada chodím na místa a po cestičkách, které neznám. Jsem z toho nervózní a bojím se, že pak nenajdu cestu domů. Dneska jsem se hecnula a nechala Julii, aby mě táhla po cestičkách kam ona chce.

  Byli jsme venku přes hodinu a co pár kroků jsme se zastavovali kvůli neustálému čenichání (někdy mám chuť jí ten čumák něčím zacpat). Díky bohu je dneska příjemný počasí a chvilkami i pršelo, tak jsme byli spokojený.

 


  Díky častému zastavování jsem měla čas na to, vyfotit pár fotek, které jsem si skutečně zamilovala a musela jsem se s nimi podělit.





  

 


  Samozřejmě jsme potkali hodně louží a tu mou potvoru nenapadlo nic lepšího než se v nich vyválet. Bohužel když spatřila že ji chci vyfotit, zdrhla. Potvora. Díky jejím bahenním koupelím naše procházka skončila ještě společnou koupelí ve vaně.









Už se těším až budu mít normální foťák.

Žádné komentáře:

Okomentovat