neděle 28. února 2016

Barva vlasů během mého života

 Během let sem jako mnoho žen změnila svou vizáž - hlavně vlasy, které hodně změní tvář.

 Když jsem byla malá, nosila jsem dlouhé vlasy a to asi až do patnácti let. V patnácti letech jsem se poprvé (!) v životě ostříhala. Najednou vlasy, které mi sahali pod zadek byli pryč a já byla osvobozená od utrpení, které mi přinášeli. Nesnášela sem to, jakou péči sem jim musela věnovat i času na jejich úpravu.
 Tehdy jsem ustřižené vlasy přinesla mámě na památku a ona je oplakala (kadeřnice plakala taky - ze začátku je odmítala ostříhat).

Zhruba 2.třída

 V patnácti sem začala měnit barvu vlasů - první barva byla kaštanově hnědá. Tehdy to byl spíš momentální nápad a přišlo mi, že je to dobrá barva pro začátek. Nějakou dobu jsem u hnědé barvy zůstala - maximálně jsem měnila odstíny nebo přidala blond melíř. Měnila se jen délka a to až do krátkých (naštěstí z té doby nemam fotknu, jinak bych se až styděla) a odehrávalo se to v době, kdy jsem nastupovala na střední.

 Během mé střední začal být v módě asymetrický střih a já samozřejmě do něj musela jít a má barva se změnila na červenou. Červená mi celkem vyhovovala a nebála bych se k ní vrátit.
 Červená mi vydržela do závěrečných zkoušek.

Z předávání vyučního listu

 Po závěrečných zkouškách na jedné střední škole jsem nastoupila na druhou střední školu, kdy jsem změnila nejen svou barvu a délku vlasů, ale i obor. Během čtyř let na druhé střední jsem se změnila z Dámské krejčí na Kosmetičku (mam výuční list i maturitu).


 Na své druhé střední sem se ze začátku obarvila na černo, která by vydržela zhruba do konce druháku. Délka byla chvilku kratší a chvilku delší. Ve třeťáku jsem se rozhodla stáhnout černou což mi způsobilo, že sem měla oranžové vlasy (asi dva dny). Mě se to líbilo, ale věčné strefování do barvy mě zamrzela a tehdy sem se bála vybočit z davu tak jsem se obarvila na blond. Obarvila sem se jen jednou a pak sem to nechávala odrůst až nakonec mám tak trochu svou barvu. Od třeťáku jsem se rozhodla nechat si narůst vlasy, abych si mohla nechat udělat hezký účes na ples.

 


 V době, kdy tohle píšu mám barvu vlasů stálé stejnou, ale jejich délku mám v zhruba v půlce zad. Pomalu se s nimi vracím do doby svého dětství. Jediné nad čím uvažuji změnu barvu a přemýšlela jsem na nějakou pastelovou barvu či nějakou kterou bych vybočila z hlavu (zatím je to v rovině uvažování).




Žádné komentáře:

Okomentovat