pátek 8. ledna 2016

Dům snů 1.část



  Chci se s vámi podělit o svůj větší sen a to o můj dům snů.

  Asi každý má už jasné v jakém prostředí chce strávit svůj život, pokud mu to okolnosti dovolí, V téhle době už mám vymyšlené jak by dům měl vypadat zevnitř i z venku. Bohužel mam strach, že se to nesplní, ale to mi nevadí. Nebrání mi to ve svém snění.

  Můj snový dům bych zjevem zařadila spíše do Amerického stylu historických domů než do klasicky českých. Domy se kterými se denně setkávám se mi jednoduše nelíbí a raději bych se jim co nejvíc vyhnula.


  Když sem tenhle obrázek našla, vyrazil mi dech a moc dobře jsem věděla že tohle je on. Tohle je dům mých snů. Jediné s čím si nejsem úplně jistá je barva obložení (či omítky), protože zelená není moje úplně oblíbená barva.

  Moc se mi líbí myšlenka mít verandu, kde bych si mohla sednout na zavěšenou houpačku, popíjet teplý čaj a číst si knížku nebo jen sledovat psa pobíhajícího na zahradě. Z jedné strany bych chtěla mát květiny nebo ozdobné keře a z druhé třeba bylinkovou zahrádku.

  Chtěla bych mít větší zahradu, aby na ní bylo dostatek místa jak na odpočinek, setkání s rodinou a na pěstování domácích jahod a zeleniny. Samozřejmostí jsou ovocné stromy, protože co by to bylo za zahradu bez třešní, jablek a hrušek? 
  Mým velkým snem je mít na zahradě zahradní domek, ale spíš takový jako je na obrázku. Přijde mi to skvělé řešení mnoha věcí - můžete si tam sednout s kamarádkou na čaj (víno), utéct tam před stresem, číst si tam nebo blogovat (pokud tam dosáhne signál wifi).
  Dokonce by to bylo dobré v době, když už bych měla děti. Dát tam víc polštářků a úložného prostoru pro hračky a děti si tam mohou hrát, když bude sluníčko hodně pálit nebo by si tam mohli pít kakao když by vylezli z bazénu.
  Podle mně je to prostě nutnost!


  U nás v rodině se hodně rádo griluje a tak mě napadlo jak to udělat? Jednoduše postavili bychom si zděný gril, kde je kombinace obojího (otázka je kdo by to stavěl). Myslím, že je to praktické, protože se tam může v klidu udělat oheň na opékání buřtů a zároveň by tam byli zářezy, kam by se dali dát mříže na grilování masa.


  Cestičky bych chtěla mít buď sypané štěrkem nebo s velkých kusů kamenů a rámovali je květiny, protože je miluji. Problém je, že pěstovat moc neumím ale chybami se člověk učí. Chtěla bych mít na zahradě hlavně růže a tulipány protože pro ty mam slabost, ale spíš tam zasadím ty které se mi budou líbit. Květiny jsou prostě květiny.

1 komentář:

  1. Přesně takový dům, jen bílý, jsem viděla v meditaci na zhmotnění přání. A tvůj popis zahrady přesně koresponduje s mou představou, jak by to mělo vypadat. Úžasné! Děkuji <3

    OdpovědětVymazat